~ Springtajm Event ~

Förra lördagen började resan upp mot Göteborg och Springtajm event som fina Linda var värd för.
 
Resan gick bra och det var härligt att ha hela bilen fyll med goa tjejer, Angelica, Viveca och Emma. Känns som vi känt varandra i evigheter och det är så skönt att sitta och snacka om allt mellan himmel och jord. Ni är för goa!
Bild lånad av Emma! <3
Det var inte det lättaste att köra i Göteborg, så efter fyra rondeller och försöka till att komma rätt på motorvägen så gav jag upp och körde in mot centrum och då blev det lättare, tro det eller ej *hihi*
 
 
Vi kom fram ganska tidigt så vi hade god tid på oss att sitta och snacka ett tag och sedan göra oss färdiga. Jag och Angelica delade rum. Inte överdrivet stort men man fick plats med allt man hade med sig iaf. Ibis Styles hotell som vi sov på var mycket fint. En båt dom har byggt om till hotell helt enkelt. supermysigt! Tänkte tillbaka på mina lumpendagar och blev alldeles varm i kroppen :) Ni kan läsa lite här om det. Dom hade sjukt sköna sängar men maten, ja det var god men det finns utrymme för förbättring :) 
 
Alla underbara sponsorer!!
 
 
Lite ego får man vara :P
 
Vaknade ganska utvilad, för man kan ju inte sova längre när man väl kan och får *haha*

Nu blir det tacofredag med en massa goa vänner och familj! Trevlig fredag på er också! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0