Sjukstuga igen 😓

Kevin va ju magsjuk för tvĂ„ veckor sen. Var sedan pĂ„ dagis i torsdags för en vecka sen och nu har han fĂ„tt va hemma hela denna veckan pga förkylning, feber pĂ„ kvĂ€llen och en envis rĂ€lig hosta! SĂ„ drygt! Jag tror jag har jinxat det lite, sĂ€ger ofta att mina barn Ă€r friska och krya sĂ„ nu biter det mig i röven 😅 

Det konstiga Ă€r att han Ă€r kass pĂ„ morgonen, sen bra under dagen med en liten rinnande nĂ€sa och lite hosta men den kommer allt pĂ„ kvĂ€llen igen. Hostar som en tok, hög feber och nĂ€san den rinner som en kran! Lilla stackare, nĂ€r ska det vĂ€nda? 
Nu har Ă€ven jag börjat kĂ€nna mig lite krasslig och minnah har börjat hosta lite 😕 
Nej sĂ„nt jĂ€kla skit! Vill att vi ska vara friska nu sĂ„ jag kan börja trĂ€na lite igen. 

Godmorgon frĂ„n oss! 💖




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlĂ€gg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0