Ny fas

Clara är inne i en ny utvecklingsfas, enligt min fina app ☺ Hon kan bli mer gnällig och orolig när inte dom hon känner är nära! Detta stämmer absolut. Hon är en mammagris och funkar att vara med pappa så länge jag är i närheten. 


Hon är mer med nu. Hon tittar efter oss allihop och casper har hon hittat nu också. 

Hon drar upp fötterna och rullar över på sidan helatiden, snart får hon nog kläm på det och vänder sig om 💖 

Hon äter ersättning mer och mer nu och det går så bra. Även lite gröt och frukt är supergott! 

Den 11:e så ska vi iväg och fota Clara på sin sexmånaders dag! Ska bli så roligt! 

Hon kan ligga och pilla med en sak hur länge som helst! Saker får gå från ena handen till den andra och hon tittar med stora nyfikna ögon ☺ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0