Morgonpigg

Nja jag är inte det men Clara är glad och pigg som en piggelin! Inte konstigt då hon knappt sov efter babysim i går och sen somnade klockan 19 och sov till 03! Somnade om igen och vaknade 06 med sin härliga stämma. Ligger och jollrar i sängen och drar in luft så det låter som att hon tappar andan 😅 

Ska snart väcka minnah för att göra henne färdig för skolan. Känner mig annars lite stressad idag för jag har en massa saker jag måste göra! 
I morgon kör jag ju upp till Karlstad och går på barnmässan och jag är så taggad!! Längtar så och det kommer bli så roligt!! Men 6-7 timmar i bilen är kanske inte det jag mest ser framemot 🤔 

Som ni ser har jag att göra i dag! Men med lite musik i bakgrunden går allt mycket lättare. Låten  som spelas mest är Wild Child med Ace Wilder! Den får en på så bra humör! 


Hoppas ni också har världens bästa fredag! 💖 
Är det fler som läser som ska till barnmässan? 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0