Hur går det?

Det har varit tyst ett tag om Viktväktarna och jag är i en lite svacka, det är väl vanligt nu lite in på året att man tappar motivationen som var så hög vid Nyår. Men jag har inte gett upp. Jag vill fortsätta och jag ska försöka rycka upp mig. Jag står iaf still och det är jag glad för. Jag måste börja använda appen och skriva in vad jag äter. För man kan faktiskt bara sitta på soffan och gå ner i vikt bara man äter rätt. Vill såklart träna också men så fort man slutar så är det svårt att komma tillbaka. Snart börjar en ny omgång i Ica Klassikern och då måste jag rör mig.
Jaja nu ska jag inte gnälla mer om det. Hoppas att jag kan nå mitt mål på 75 kg på tisdag! Håll tummarna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0