Sista dagen i Februari

Måndagar är alltid så stressiga för oss. Middagen ska bara färdig när Martin kommer hem för att minnahs ska iväg på gympa klockan 18. Då passade jag på att köra 10km på crosstrainern ute i garaget. Sen körde jag och hämtade minnah. Åt lite mat, duscha henne och mig. Sen blev det film och eftersom man va så hög på energi så somna jag inte förens vid 12!? 



Idag väntat vägning och mammafika! Jag hoppas på minus men är inte så säker på det 😕 jag har tappat det helt med att skriva in i appen och det har blivit lite för många kakor osv. Men vi får se! 

Just nu sitter vi i bilen. Ska lämna minnah på skolan men sitter hellre här än går ut i regn och rusk 😩 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0