Det är i köket det händer..

Iaf i dag! När vi var på ICA så va vi så sugna på nutella så jag började baka bullar när vi kom hem. Jag brukar aldrig lyckas med kanelbullar tycker jag så jag googla fram ett recept från bak-kungen Roy Fares. Snacka om att dom blev goda! Ska dela med mig lm receptet sen men kan nonintervention vänta så sök på Roy Fares kanelbullar 😘 

Sen blev det hemmagjord fiskgratäng! 👌 

Nja potatismos är iaf hemmagjord ☺ Köpte Abbas citronsås till fisk, den är så god. Jag vet att man lätt kan göra en egen men jag skulle ju baka en massa bullar också 😅 

Nu har dom stora somnat och Clara är vaken och pigg efter en lång vila efter bad. Så härligt att ha dena egentiden på kvällen innan hon somnar för natten 💛

Mirre - Sweetwords
2017-02-23 @ 21:48:44
URL: http://sweetwords.se

Så gott =D

Svar: Ja det vill jag lova 😄
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0