Spa Event i Ängelholm 🎉

Ja i maj ska jag till Ängelholm. Sova på hotell, träffa nytt folk, få fotmassage, äta gott och blogga om allt annat som händer! Det ska bli så roligt! Der var för ert tag sen jag anmälde mig till Anna och Sofias event och jag hoppades att jag skulle får komma med men trodde nog aldrig det men nu är det så 🎉 

Det är ju en rolig sak och jag kommer träffa helt nytt folk och det är ju alltid lite pirrigt, men samtidigt väldigt roligt! 

Ja ni ser ju själv! Detta kommer bli så bra 🎉 

Känner ni att ni också vill skämma bort er sp har som fyra platser pga avhopp så det är bara att slänga iväg ett mail och hoppas på tur 😄 
Bilden lånad från Anna! 

Annas blogg
Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0