Mörbultad

Sitter i soffan och tittar på Världens bästa burgare ☺ Blir ju inte alls sugen på hamburgare! 

Jag har tagit mig en härlig dusch och fick nästan en chock när jag titta mig i spegeln! 

Jag har fått lite märken efter min massage idag! 

Jag behöver gå och få massage regelbundet för att jag har så mycket knutor 😬 Min massör hittar mina knutor också. Ofta får jag andas mig igenom smärtan, precis som om man födde barn 😂 Men det hjälper och ja det gör ont när hon masserar men det är så skönt efteråt. 

Men kopparna gjorde inte ont. Det va skönt att ligga där i 10 min och slappna av ☺ 

Mycket knutor nere i rumpan 😆 

Här ser ni också min superfina (👎) svanktatuering. Ung och dum har man också varit 😅 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0