Känner mig kreativ

Jag frågade minnah för ett tag sen om hon ville ha en KURA säng ,en mindre våningsäng från IKEA och klart att hon ville det :) Men att betala 1500kr för en säng som jag dels måste köpa madrass till och jag skulle måla den. Så jag har letat på Loppis sidor och på blocket men inte funnit någon som fallit mig i smaken, prismässigt alltså. Förens idag, en säng i Veberöd för 300kr! Taget! Körde och lämna barnen hos morfar och körde och hämta sängen. Nu ligger den i garaget och väntar på vad jag ska göra med den. Jag vill måla den så ramen blir vit sen har vi sparat tapet från Minnahs rum som jag hoppas att vi kan använda på sängen.
 
 
Lånade en bild från IKEAs hemsida för att visa er hur sängen ser ut i dag. Men jag ville måla trät vit och sen ha tapet på dom vita skivorna :) Kommer bli så bra. Sen ska vi även fixa lite tyg att hänga på nederdelen för att få det lite mysigt! Kommer bli så bra!!! Är så taggad *haha*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0