Tröttmössa

Igår blev det middag på rastaurang men alla barnen och Clara sov helatiden! Jag åt en kycklingsallad och drack vatten, är rätt förvånad över mig själv men jag vill verkligen bli av med mina extra kilon och vill gå ner dom hälsosamt så jag svälter inte mig själv men jag väljer ett bättre allternativ helt enkelt. Inget gottis blev det hemma heller 👍

Efter idol va jag så trött så jag somnade en liten stund i soffan. Sen somna jag i sängen när jag liggaammade Clara och vakna fyra timmar senare av att min arm hade somnat 😂 Amma igen och somna om gott i sängen. Clara är för snäll och sommar om bra efter hon ätit!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0