Förlossningsberättelse - Clara - Del 1

Ja en månad efter att hon kom är det väl dags för en förlossningsberättelse :)
Jag tänkte börja med dagen innan hon kom.
 
Måndag 10 Oktober
 
Vi åkte in till Ystad för att ha en genomgång av vad som skulle hända dagen efter och skriva in oss. Dom kollade Clara i magen och tog prover på mig. Vi träffade också en läkare nere på OP och gick igenom lite lös om hur det går till. Vi har ju varit med om två kejsarsnitt innan så vi prata inte så mycket om det.
Sen när vi var hemma igen så fick barnen måla på bebismagen!
 

Jag va så spänd över att lillasyster skulle komma men jag duschade , med speciell tvål och sedan kunde jag sova gott, trots allt. Jag belv så jäkla torr av den tvålen och det blev inte bättre att jag skulle duscha en gång till med det innan vi åkte in på morgonen efter.
 

Jag ser inte så stor ut men jag kände mig stor och klumpig. Sista bilderna innan hon var ute hos oss!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0