Tisdag

Kunde inte komma på en mer passande rubrik *haha*
I natt har jag sovit som en kratta! Kevin har drömt och snurrat runder i sängen som en virvelvind! Inte skönt för mig direkt. Men nu är jag tillbaka i sängen efter lämning på förskola och skola. Ska försöka sova lite men lille busen i magen sparkar och rör sig mest hela tiden :)
Jag körde en sväng inom Ica innan jag kom hem. Passade på att köpa lite blöjor. Köpte i strl 1 men till min förvåning så hade dom blöjor till prematurer också. Bra att veta om du skulle komma nu. Men dom har blöjor på Neonatalen också.
 
 
Ska man ha en sån liten skit igen! Galet! Jag var hos spec.bm i går på TUL och allt så bra ut med lillasyster. Hon ligger med huvudet ner , gömmer sig så man kan inte se ansiktet riktigt men jag fick se en liten nästa och mun igår. Vi såg att hon tränade på att andas och efter en liten stund fick hon hicka! Roligt att se det på skärmen, lite jobbigt för läkaren när dom ska kolla massa saker och hon rör sig och hickar hela tiden :)
Livmodertappen var fortfarande stängd och ca 4 cm lång. Helt okej. Jag fick även datum för kejsarsnittet men det fick dom skriva på en lapp. Jag vill inte veta datumet. Martin fick veta och det kommer hem papper i brevlådan men jag vill typ veta dagen innan eller nått. Om hon nu stannar så länge, jag vet att det är typ veckan innan BF. Så mellan 10-16 oktober kommer jag bli snittade. Spännande!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0