Skip Hop Dou Deluxe

Fick mail om att det var en massa rea inne på Babyshop! Så jag skyndade snabbt till hemsidan och såg att dom hade rea på Skiphop!! Helt underbart då jag länge suktat efter en skötväska från just Skiphop! 


Så nu längtar jag ihjäl mig på att den ska komma hem. Har sett så många videos på youtube om just dessa väskor och alla dom har gett dessa högt betyg. Tänkte att jag skulle behöva en stor väska nu när man kommer ha tre barn! Extra kläder, snacks, blöjor, våtservetter mm. 

Jag har shoppat mer idag också. Kag och syrran åkte till Nova och jag var på jakt efter nya byxor och en tröja till stundande bloggträff! Jag ska visa er sen hur det blev ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0