Maxomorra : Kläder



Eftersom jag vann en tävling fick jag välja ett valfritt plagg i Maxomorras butik :) Tänkte först ta en One Piece men tänkte om och tog en klänning, då det är det snäckan mest använder :) 


Sen köpte jag en supersöt  body till Levin med söta rävar! Vi som va på eventet fick 20% rabatt!! Sedan fick vi en maffig goodiebag med kataloger från Maxomorra, en badboll som kastas flitigt här, en one piece som kommer passa Kevin snart, en annan tröja som va förstor för Minnah och Kevin så den ska jag ge bort till en av dom andra modellerna :) 
Verkligen stort tack till sojka och walles event!!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0