KÄNNER ATT JAG LIGGER EFTER...

Med typ ALLT! 
Första advent idag och vi har inget ljus att tända :/ Snacka om att vara dåligt förbereda. Får lite panik över sånt men det kan man inte göra nått åt då denna helgen har gått i 190km/h och jag hinner knappt med mig själv! 
Så veckan som väntar mig är en massa rensning, tvätt av fönster och fortsätta julpynta och klä en gran. Det blir toppen! 
Dessutom har jag en massa som jag vi dela med mig av till er. Eventet jag var på igår tex och mer om loppiblogbag som jag fick hem. Men allt kommer så småningom :) 
Trevlig första advent på er!! ❤️
 

ADVENTSPRESENTER ÖPPNADES I MORSE! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0