Movietime!



Efter vi hämtat Minnah på dagis så mös vi ner oss i soffan och va lite busiga! Popcorn innan maten och loppi filmen! 
Minnah tyckte den va rolig men somna efter bara en halvtimme :/ 
Men jag såg klart den och den va rolig och lärorik! 


Familjeäventyret Walking whit dinosaurs på DVD från Fox Paramount Pictures. Dinosaurier får åter liv i detta 3D-äventyr och biopubliken får för första gången i historien verkligen se och känna hur det var när dinosaurier regerade på jorden för 65 miljoner år sedan! 

Ja det va verkligen en häftig film och roligt gjord. Tror jag får se den igen med Minnah :) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0