Buzzador Kampanjen


Jag har testat Mr Muscle i duschen då där alltid är en massa kalkfläckar och tvålrester på glasdörrarna. Skummet ligger kvar längre än Cilit Bangs. Vilket gör att det kan gå mer på djupet och det blir renare. På bild två ser ni att mycket av tvålresterna är bort men inte allt. Det är svårt att låta skummet verka då det lätt glider av. Men som sagt så stannar det kvar mycket längre än en massa annat som jag testat som Cilit Bang tex. 

 
På den översta bilden sen ni Cilit Bang till vänster och Mr Muscle till höger. Cilit Bang bara glider av med detsamma men Mr Muscle ligger kvar ett tag :) Och skinande rent blir det! Kommer absolut köpa Mr Muscle i framtiden! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0