Vården..

Ja den är bra rolig. Tacka gudarna att jag inte är sjuk så ofta för att hålla på såhär hade jag blivit knäpp på. 

Jag hade en inbokad tid idag. Jag skulle magnetröntgas idag. Det sa dom i fredag till mig. Jag skulle upp till Avd.7 och bli inlagd. 

När jag kommer dit vet inte den stackars sköterskan detta. Jag fick vänta på läkaren som nu gick ronden. Jag väntade och väntade. Läkaren kom till sist och fråga mig hur det va!? Det är som det va i fredags sa jag. Då skulle hon boka in en tid till magnetröntgen. Men hade ni inte gjort det än!? Nä tydligen inte. Sjukt! 
Så jag har ordnat barnvakt helt i onödan för den frågan om hur jag mådde kunde hon tatt på telefon. Nä just det, killen i fredags tog aldrig mitt nummer, men det borde väl stå någonstans borde man tycka. 
Jag är inte ett dugg förvånad och jag kommer säkert få min tid på posten om en vecka och sär kommer det stå att jag har en tid i september!! Ja det är ju bara att hoppas på att det ät något allvarligt som ligger och lurar och blir värre. Nä för då skulle jag ringa och då kanske jag får min röntgen i augusti. Suck!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0