Tre rätter

I går slog vi på stort och gjorde tre rätter middag. Mycket mysigt och ni som följer på Instagram har redan sett bilderna men jag tänkte dela med mig av recepten här :)
 
 
Det började med en svampsoppa alá Morberg
 
 
Efter det hade vi gjort Pulled pork och receptet jag använde hitta jag inne på Jennys Matblogg
Det blev så gott, så jag råder er att testa!!
 
 
Till sist blev det Vitchokladmousse med limemarinerade jordgubbar! Guda gott! Detta hitta jag inne på Matplatsen.
 
Sen vart vi så mätta så vi satt i soffan allihop och mös en stund. Sen skulle Martin kolla på fotboll och jag är lagom road av det så jag satte mig i sovrummet och titta på annat :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0