Heldag i Danmark!

Inte konstigt att man är lite sliten idag efter gårdagens bravader. Tog buss och tåg till Kastrup och gick en liten bit bort till Den Blå planeten. Minnah tyckte det va roligt med alla fiskar men när vi gick i tunneln så kom fiskarna lite för nära för hennes smak. Jag tyckte själv att det va fint men jag trodde att dom skulle ha större fiskar, hajarna var ganska små :(
Men annars va det trevligt att gå där men kommer inte åka dit igen på ett tag.
Efter det gick vi bort till Metron och åkte bort mot Ströget! Där gick vi, åt god mat och sen bestämde vi oss för att gå in på Tivoli. Minnah åkte karuseller, men där var inte många som Minnah kunde åka. Men några blev det och som vanligt tyckte hon det va skitroligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0