Åter till vardagen!!

Martin började jobba i dag och jag var hemma med två barn. Gick hur bra som helst :) Kevin har haft mycket magknip men i dag vart det mycket bättre. Så jag hoppas att det håller i sig. Inte alls kul när dom är ledsna och har ont.
Dagen började med lite jakt på inbjudningskort till Kevins dop. Men hitta inget på Ica eller coop så jag körde till Pema och handla hem saker så jag kunde göra egna. Tyckte det skulle ta för lång tid att beställa från nätet. Men det blev bra. Väldigt enkla men mycket fina och jag hade sån flyt att Kevin som genom hela stäpelproceduren! 
 
 
 
Minnah kunde roa sig med Peter Pan film men gjorde mig sällskap efter stund. Målade lite med fingerfärg som sen slutade med en dusch. Grön färg överallt! Men sen nöjde hon sig med att klistra på blommor på ett eget kort. 
I morgon ska lilla snäckan börja på dagis igen efter en lång ledighet. Tror det är sex veckor hon har varit hemma! Galet! Det märks att hon behöver stimuleras lite och leka med en massa kompisar! Hoppas bara att det går bra att lämna henne imorgon. Minnah har gått in i ett nytt kapitel men det tar vi i ett annat inlägg. Känns dom det blir för mycket i ett annars :P 
 
Nä nu får jag ta hand om min lille mammasjuka gosse! :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0