Första gången

Det har vatt två sådana i dag. Jag och Minnah körde ut till Biltema på svågetorp och köpte en cykelbarnstol + en hjälm såklart. Vi tog den första cykelturen ner till Ica!



Hon tyckte om att åka bakom mamma. Och tydligen gick det hur bra som helst att sova där också :P
Hon är så jäkla söt med sin "lilla" hjälm.
Den andra "första gången" var att hon kissade på pottan! Jag köpte en i dag och satte henne där för att hon skulle vänja sig vid den. Men när jag lyfte upp henne så hade hon kissat! Åh sa glad man kan bli för lite kiss! :P
Pernilla - Mamma till Theo & Tellus
2011-09-27 @ 06:34:05
URL: http://enpojkmammasdagbok.se

Va duktig lilla Minnah är och så söt hon är i sin hjälm!:)

Skulle jag satt Theo på pottan när han var så liten hade han inte suttit var där utan krypitner där iffrån illakvickt!;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0