Sista dagen i Mars

Det har varit grått och trist ute hela dagen och vi ville grilla i kväll. Men det får bli på lördag i stället, håller tummarna för fint väder då. Vi ska nämligen fräsa i trädgården och plocka sten. Jippi!

Denna sista dagen i mars har vi varit nere på BVC och vägt och mät som vanligt. Men denna gång blev det något mer. Vaccination! Jag trodde att det var en lite spruta, men det var två. En i varje lår fick lilltjejen och den andra var värst. Älskligen blev knallröd i ansiktet,små tårar kom från ögonen,munnen på vid gavel men inte ett ljud hördes förens sen. Då braka det loss. Det skar i mitt mammahjärta men hon tröstades snabbt ovh det var skönt. Men då och då kom hon ihåg att hon haft ont och då kom den sura munnen fram men inget mer. Den sura munnen vill jag ha på bild för den är såå söt! Iaf nu är Minnah vaccinerad med Difteri,Stelkramp,Kikhosta,Polia,Hemopbilus influenzae typ b och Pneumokocker.
Nu ligger hon i sängen och sover söt. Hoppas att hon inte får feber men vi har alvedon just in case :P



<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0