Mini-Pe



Då har jag varit på apoteket och hämtat Mini-Pe som jag ska börja äta. Får se hur dom funkar för mig. Ni mammor som läser min blogg, vad har ni för preventivmedel nu efter graviditeten?
Anonym
2011-03-03 @ 16:11:06

Inget alls.. jag vägrar stoppa i mig hormoner så det enda alternativet är kopparspiral men jag är liv

nyfiken läsare
2011-03-03 @ 16:12:05

...livrädd för insättningen så jag avvaktar. Kondom tills vidare för oss!

Travel in Uzbekistan
2013-03-15 @ 07:15:53
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Thank you very much for that marvelous article




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0