29 Oktober 2010

Vi är påväg! Jisses vad jag har längtat till denna dagen! Jag,mamma och syrran är påväg upp till Kumla och vi ska hälsa på Mormor <3 Vi slutade kl 12.00 i dag och åkte direkt från jobb. Alla jobbar på samma jobb haha Smidigt när det är såhär. Vi är snart uppe vid Ljungby,det tar ju ca 5-6 timmar att köra. Men jag kan ju underhålla mig med datorn. Jag kopplar ju bara in min Iphone i datorn och vips har jag internet :D Fast batteriet tar slut om 43 minuter. Snart ska jag ta en clementin för lillan i magen sparkar på mig <3 Kan va att mamma kör som en dåre oxå haha Nej skämt osido. Motornägen är ganska guppig så hon tycker väl att det rör sig för mkt.

Usch, jag får sluta och sträcka ut benen. Ta av mig skorna oxå så jag inte blir så svullen om fötterna.

Tjingeling!

I väntan på Liten - Gravid i vecka 30
2010-10-29 @ 14:57:21
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Ja, jag tror att det kommer bli superbra när det är klart! och jag är precis likadan med clementiner, och apelsiner mumms :D

MALIN - Längtar efter min prinsessa!
2010-10-29 @ 19:04:51
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Ja, det var jättetrevligt! Du får dra igång en tråd på familjeliv. Det var så jag gjorde och det hakade snabbt på ganska många :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0