Tillbaka till vardagen..

Oj det blev ett långt uppehåll här 😬 Inte alls min mening! Förra veckan drabbades vi av magsjuka 😱 Kevin blev hårt drabbad och kräktes från söndagkväll till torsdag!! Lilla stackare! Minnah kräktes en gång och vi andra va lite kassa i magen men inget mer som tur va. Det va jobbigt nog att hålla reda på en som mådde dåligt. 

Men nu är vi iaf bra igen och barnen har ju längtat efter dagis och skola. Igår var första vanliga dagen och det behövdes verkligen! 
Idag väntar samtal på dagis och det ska bli spännande och se vad dom säger om Kevin ❤️ 
Jag ska höra om dom har några tips till oss, Kevin har lite svårt att säga V, F, K osv. Vi försöker att lära honom här hemma men dom kanske ha några bra tips 😄 Han har ju bara pratat sen i fjol så det är bra jobbat ändå! 
Nej nu får jag väcka barnen och gå till dagis, det blåser fortfarande men inte lika mycket som innan i veckan 👍 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0