Mycket gnäll nu...

Jag är så jäkla trött på detta nu - ursäkta men jag orkar snart inte mer!! 

Jag vill ha tillbaka vår vardag! Barnen hostar fortfarande och det är mest på natten. Då brukar det vara värst. Men i natt så trodde jag att jag blivit galen! Barnen somnar i sina egna sängar men kommer sen ner till oss. Där börjar dom hosta och sen börjar Kevin bli ledsen för han hade hon i benen! Jag fick spel! Tog Kevin, värmde vetekudde, gick upp och la han i sängen ✅ Minnah får hostmedicin och även hon åker upp i sin säng ✅ Clara vaknar och är snorig, hostar och har ett geggigt öga 😕 så jag fixar till henne också, nässugen är ju en fiende men det måste göras ✅ 
När alla är i sina sängar så känner jag hur huvudet bara dunkar! Jag är inte så snorig längre men har ont på höger sida under ögat 😒 bihålorna! Men jippi liksom, kläm in det också!! 
VAD HAR HÄNT!!?? Vi brukar inte bara sjuka så här mycket!! Är så less på det nu! 

Ingefära och apelsinjuice 👍 men verkar inte hjälpa så mycket nu 😕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0