Kan det va sant..

Jag vaknade och mådde ganska bra. Inget tryck över bihålorna som igår så jag tror faktiskt att det är påväg åt rät håll. Stora barnen hostar men mest på natten såklart. Clara hostar också på natten och var feberfri i gårkväll och i morse. Lite gegg i ögonen bara. 

Det som tär på mig mest med att vara hemma med sjuka barn är allt vi missar! Jag har missat babysim med Clara och i dag skulle dom fotat bebisarna under vattnet 😫 hur fint hade det inte varit. Igår var det Kalvinknatet här i Sjöbo och minnah skulle springa, men men hostan så fick vi hoppa över det 😓 så tråkigt! Idag har dom ett litet lopp på förskolan som Kevin skulle varit med på, men nej. Vi är hemma och har tråkigt istället. 
Massa gnäll men det går åt rätt håll och det ska bli skönt med en helg utan en massa sjukdomar! 

Tårta vi åt hos fina mamma igår! Vi kom förbi som en lite överraskning och pappa hade köpt tårta 😄 Fina mamma som fyllde år igår! ❤️ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0