Inbland går allt emot en..

I morse hoppades jag på att vakna utan smärta i huvudet efter denna långdragna förkyldning och ont i bihålorna. Men huvudvärken blev bara värre och värre! Tillslut så illa så jag skulle kunna kräkas men tog två alvedon och hoppades på att det skulle ge med sig. Det släppte lite men jag fick en tid till läkaren och nu har jag fått penicillin och kortinsonspray till näsan/bihålorna  👍 

Men med denna huvudvärk fick jag in alla tre barnen i bilen för att köra minnah till skolan. Hoppar in i bilen, startar och det kommer en varningssignal! Då tappa jag det helt 🤣 " Vad f*n är det nu!!!" 😡 Men det var ett enkelt problem, fylla på kylarvätskan 😂 

Nu ska jag ta min sista dos penicillin för dagen sen på det igen i morgon 👍 Lite välling ska Clara få och sen sover hon gott! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0