Härlig dag igår men mår fortfarande kasst!

Regementets dag va roligt som alltid att gå på! Fint väder var det också 👍 Alla mådde bra, lite snörvel och hosta men okej ändå. 

När vi sen kom hem så va jag tvungen att vila lite, när man sen vaknar igen så mår man värre än man gjorde innan! Varför är det så!? Likadant på morgonen, som nu man mår som en skit! 
Alla barnen hostar, jag va livrädd igår att jag kanske inte skulle höra Clara men hon har sovit gott hela natten. Har höjt huvudsidan liten så hon ligger i lutning. Lilla stackare, näsan rinner, tänderna är också påväg, saliv, lite feber och hosta 😓 Det är inte lätt att vara liten. Just nu är hon pigg men i går hade hon 38,8 i temp och va inte alls pigg. Inte kul att se dom så. Minnah hade 40,1! Hoppas att det släpper taget om oss snart! En sak är säker iaf, idag ska jag köpa juice och färsk ingefära!

Igår åkte vi bandvagn ute i skogen och det skumpade mycket kan jag säga. Men barnen tyckte det va kul 😄 

Nu får jag äta lite fukost! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0