Senknuta

Jag har blivit opererad för det innan men nu är det dags för andra sidan. 


Senknuta eller Galion som det också kan kallas har jag opererat bort på vänster handled men nu börjar den högra spöka lite. Eftersom det sitter på handled och blir en liten bula där så gör det jätteont att stödja på handen, jobba eller bara klä på sig. Jag har lindat in handen för natten och se om det hjälper. Just nu bränner det rejält after Forevers Aloevera Heat Lotion. Jag har dessutom tagit plast runt för att stänga in värmen och det verkar hjälpa. 

Men jag får väl operara denna handen också i framtiden. Får se hur det blir.. 

God kväll! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0