Smärta i olika former

Kvällen igår började med en liten kille som trilla och fick ett jack i läppen. Som det kan blöda från läpparna, ser ju ut som att han slagit ut alla tänderna när man ser allt blod. Men vad vi kunde och fick se så är det flärpen man har under överläppen som sprack när Kevin trillade. Tänderna kan jag inte se något speciellt på men jag får meddela både tandläkare och försäkringskassan om detta ifall det skulle skadat tänderna som kommer bakom. :/ 
Efter lite mammamys så var allt bra igen, tack och lov! 

Även jag har mina krämpor. I söndags vakna jag och var lite öm på högersida precis under bröstet. Trodde bara lag legat konstigt men det har inte gett med sig och tom att det gör ondare ibland! Ringde till VC i går och enligt det extremt hjälpsamma och trevliga sköterskan (ironi) så hade jag inget viktigt där så jag behövde inte oroa mig. Ta värktabletter och jag hade nog sträckt mig!! Jaha... 
På måndag ringer jag igen och hoppas att jag får prata med någon annan för gallan sitter ju där och jag vill verkligen inte ha gallsten!!! Jaja...

Nu får jag äta lite frukost och sedan ska jag pyssla med Minnah :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0