Egentid :)



I badrummet med dessa underbara produkterna. Är så sjukt trött på min mobilkamera! Blir så jäkla dåliga bilder och det är ju med den jag tar en massa bilder fast man har en stor systemkamera. Jaja jag får väl skärpa mig och använda den mer och datorn i sin tur. Men åter till ämnet här :)
 
Neutral duschgel fick jag i Loppiblogbag och den är skön att använda. Jag märkte att jag blev väldigt len efteråt. Schampoo och balsam i dom små lila flaskorna luktade så gott!! Håret blev superlent och det kändes superlyxigt :) Använde sen produkter från Exuvience som vi fick i goodiebagen. Även där kändes produkterna bra och jag kände mig så lyxig och len efteråt. Skönt med lite egentid i badrummet. Nja Minnah kom in några gånger men lät som tur va produkterna vara. Dessa frå jag lägga undan annars har jag en liten som snor alla krämer :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0