Många prickar..

Ja igår gick tiden till att smörja Minnah med skum från Apoteket och jag va nere en sväng till VC med Kevin. Ville att dom skulle kolla på hans överkropp som va täckt med små knottror, utslag. Men hon trodde att det va utslag efter febern han haft. 
Minnah då, jo hon ser ut som en stor prickig korv. Inte roligt att se henne så och det kliar mest på natten. 
 
Två räddare i nöden! Hon har fått några fler prickar i natt men jag tycker det börjar trappa av lite. Men vi får se helt enkelt. Sommaren blev ju lite drabbad nu när barnen är sjuka och Kevin kommer ju få koppor om två veckor så ja vi kommer ju bara hemma ett tag :/ 
hade vart bättre om Kevins bröt ut nu med. Varför gör det inte det? Varför ska det gå två veckor innan det kommer. Onödigt! 
Har ni några tips tack jag gärna emot dom! :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0