Söndag 30 Juni 2013

Siste juni och vad månaden har sprungit iväg! Håller ni inte med? Nu går dagarna i ett här och det är skönt. Inte ofta jag sitter och har långtråkigt.
Igår kom även Karin och Dodde och hälsade på oss. Jag försökte få ett foto på Minnah i sina nya kläder men det va lättare sagt än gjort. Får visa en annan gång. Minnah följde med dom hem sen och va så glad över det. I dag skulle dom åka till en bondgård och titta på en massa djur :) Mycket roligare för henne att vara med dom än här med oss.
Så hela kvällen igår satt vi i lugnet och kolla på tv.
Natten gick bra med Kevin. Han sover för det mesta och är bara vaken när han ska äta. I går hade han dragit ut sonden en bit så dom fick byta den. I morse vid åtta så hade han dragit ut den helt och hållet. En liten buse!
Nu har Martin också åkt hem så det är bara jag och Kevin igen. Jag tittar på tv och äter naturgodis och Kevin sover.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0