Tupperware

I går fick jag hem alla saker från Tupperware.

 

Allt är i jättehärliga färger. Tre skålar,ett durkslag som passar i den gröna skålen och i den blå kan man förvara pajer eller låga tårtor. Perfekt med lock och handtag. Sen en fin riskokare med slev, en sprits men olika munstycken och en bakskål med lock. Plus en liten behållare,perfekt till pickniken :D



Och till pickniken blir dessa också bra. Muggarna har ett tättslutande lock med ett hål för sugrör. Men i hålen så är det silikon med ett kryss i så saften rinner ändå inte ut. Toppen! Dom fyra skålarna är prefekta till pastasalladen och såklart ska vi ha saften i den fina blå kannan :D



Denna söta sak fick jag som värdinnegåva. Den kan både hacka och vispa och man drar bara i snöret som om man drar igång en gräsklippare. En mycket rolig grej :D Sen kan jag göra pureér till Minnah också :D

Pernilla
2011-04-01 @ 08:35:38
URL: http://mammastheo.blogg.se/

jäklar vad du shoppade loss;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0