Sjukstuga

Jo ett bra tag nu har Minnah vatt lite snorig och hostat men det börjar gå tillbaka nu, lagom till att jag ska bli förskyld! Min stackars näsa är helt fnassig och röd. Jag snyter mig varje kvart och som grädde på moset så tog jag i för hårt i morse och har nu ont i nacken :( Sicken otur. men det värsta är att jag inte kan gulla med Minnah lika mycket. Jag vill inte sitta och pussa och gosa med henne så jag smittar henne och sen är cirkelen igång.
Sen som ett resultat av att jag ammar så har jag börjat tappa hår. Massor med hår! Så jag var på apoteket igår och köpte B-vitamin Beviplex forte.

Beviplex forte innehåller 4 av B-komplexets vitaminer B1, B2, B6 och nikotinamid i hög koncentration och är avsedd för behandling av fall, där tillförsel av stora mängder B-komplex erfordras. B-vitaminerna är nödvändiga för kroppens ämnesomsättning och energiutnyttjande. (taget från fass.se)


Så jag hoppas att detta hjälper håret att stanna på sin plats :P Jag äter även Mitt Val tabletter och ibland järntabletter.


  

Jag va även på MVC och skulle sätta in en kopparspiral men det blev det inget med. Första fick jag vänta i 20 minuter (det får man alltid göra,det är skitkasst) sen sitter min livmodertapp väldigt lång bak tydligen så då behövde hon ett längre verktyg som dom inte hade hemma såklart! Så jag fick en ny tid om en månad!!!! Dom är helt värdelösa där. Jag frågade även om efterträffen med föräldrar gruppen och det skulle hon kolla upp!? JAg menar nu har säkert alla fått sina små barn så varför tar det så lång tid! Hur svårt ska det vara? Usch nu sitter jag och blir irriterrad igen bara jag skriver om det :P  Nej nu ska jag snyta mig igen och ta ut min lilla kropp i friska luften. Ha en underbar dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0