I kväll!!

Ja då ska jag lägga upp bilder från helgen som varit och lite från huset :D Helgen va rolig, bra och helt underbar. Jag fick sån ångest när vi åkte därifrån. För det betyde hem till mamma och pappa. Eller mamma! Jag han sitta ner i en kvart sen va det som vanligt: Zandra! Zandra! Jag blir galen!! Kan jag få vara i fred! Jag är så trött på att bo hemma igen!! Men jag ska hålla ut! Men nu på senare tid så har det vatt tufft :(

Sitter nu på jobb och har fika. Efter jobb så ska jag till Nova en sväng och handla en present som jag ska skicka till mitt fadderbarn vid Elfenbenskusten. Jag är helt nållställd va det gäller att skicka presenter. Vad ska man skicka? Jag har ingen anning! Men jag ska göra mitt bästa!

Ha en bra dag :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0