28 Februari 2009 - Underbart väder ute :D

Igår så försökte jag updatera lite men internet ville inte som jag ville! Det är så irriterande när inte saker och ting funkar som dom ska. Igår så va jag så otroligt trött efter jobb att jag gick raka vägen in i sängen när jag kom hem och la mig och vila lite. Det behövde jag verkligen. Sen tittade Martin på ishockey och jag tittade på film.
I dag så ska vi snart åka till Center syd för att handla present till Dodde. Sen så ska vi till Sjöbo och kolla Melodifestivalen och äta lute gott :D Så det är vad som händer i dag..
I morse när jag va ute med Casper så sken solen och fåglarna kvittrade, så underbart! Jag vill verkligen att det ska bli vår nu!
Nej nu ska jag in i ducshen och sen äta lite frukost och åka iväg till Center syd :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0