29 December 2008 - Är lite krasslig :(

För det första så va WALL*E super bra! Älskar filmen! Den måste ses helt klart. Även Martin tyckte den va rolig.
I går så va Martin och jaga igen och jag kom knappt upp ur sängen för jag mådde dåligt. Hade ont i magen och huvudet. Mkt konstigt. Ände gången jag gick upp va när jag skulle gå ut med Casper. Han va så snäll oxå, han förstod väl att jag inte orkade busa med honom igår så han va jätte lugn. Han gjorde det han skulle ute och sen bara låg vi och slappa framför tvn. Det är absolut världens bästa hund.
när Martin sen kom hem så hade han med sig harar och en fasan. Han tog ut Casper så han fick lukta lite på dom. Martin la ett blodspår oxå som Casper ska lukta på. Han tyckte att det va jätte kul så det kan nog bli en bra jakt hund av honom. Han va helt till sig när Martin lämnade honom inne igen. Han satt vid dörren och bara tittade och hoppades på att han skulle komma tillbaka och släppa ut honom.
Just det ni undrar väl vad jag tyckte om Narnia filmen. Den va jätte bra fast jag hade lite svårt att hålla mig vaken för jag va så trött hela dan men det gick till slut. Jag fick pausa nägra gånger och ta en liten power-nap och sen fortsätta.

Idag mår jag bättre och jag ska väl ta tag i och städa och kolla i kylen och frysen hur det står til där. Vi har ju inte ätit hemma på en vecka för det har vatt jul och man har vatt bortbjuden varenda dan. Bra tycker jag för då slipper man laga mat själv :D

I morgon så kanske man drar ut till Center Syd med mamma och syrran. Medans killarna stannar hemma med hundar och hittar på nått annat. Killarna är ju inte så glada i att shoppa. Och även om dom är med så blir iaf jag stressade för jag vet att Martin inte tycker att det är så kul. Så det är bättre att åka själv.

Nu måste jag ha i nått i magen för jag käkade inte på hela dan igår. :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0