Vecka 27

Då var tisdagen här och en ny graviditetsvecka har börjat. Vi var och kollade på Lillebror igår men han ville inte visa upp sig så mycket men vi såg att allt var bra och det är det viktigaste :)
För övrigt mår jag bra. Jobbar kvällveckor nu så jag är lite sliten när jag kommer hem och har lite svårt att somna men annars är det bra. Jag vågar knappt säga för mycket för då kanske alla krämpor kommer på en gång. Visst magen är lite ivägen ibland och det är jobbigt att ta på sig skor men det är små bagateller tycker jag.
Jag börjar bli lite otålig och vill gärna bygga ihop spjälsängen igen, madrassen står i vårt rum och stommen inne på Minnahs så jag ser det varje dag och vill bara sätta ihop det. Det står ju ändå och tar plats redan så varför inte? Sen längtar jag tills man kan tvätta kläderna och lägga fint i skåpet , att ta ner babysittern från vinden och sätta in bilbarnstolen i bilen. Men det känns lite tidigt *hihi* Men jag längtar! Nu är det bara 13 veckor kvar, mer eller mindre ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0