Buzzador - Havremål Tranbär & Chiafrön

Har fått buzza Havremål och dessa va väldigt goda! Barnen tyckte också om dom och det är ju ett stort plus! Jag som går på viktväktarna kan också äta dom till mellanmål. Perfekt att ha i väskan när man är på språng. Kexen kommer förpackade två och två i ett packet med åtta kex. Packningen gör att kexen inte bli torra vilket är bra :)
Dessa kommer vi köpa fler gånger och i framtiden kanske det kommer fler smaker. I dag finns det Original eller Tranbär & Chiafrön. Det hade inte varit fel med lite blåbär i dessa kexen :)
 
 
Vill ni också bli en buzzador lämna er mailadress i en kommentar så värvar jag er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0