Snö till Påsk

Ja det är nästan skrattretande men så är det. Hela dagen har det varit snöblandat regn och det är så trist! Jag hoppas verkligen att det är bättre väder i morgon. Då kommer vi vara hos mamma och pappa och fira lite påsk 😄 

Jag tänkte visa er barnens presenter som dom fick igår av farmor ☺ 

Barnen älskade att gå på påskjakt. Farmor (Påskharen) hade ritat en karta till barnen som dom skulle följa och då hitta sina presenter! På bilden så ser ni minnah och kevins presenter. Tänkte visa Claras i morgon! Den är så söt 😍 

PS. Chokladkaninerna är nu halvt uppätna 😅 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0