Påsk på Snäckgatan

Igår var vi hemma hos mamma och pappa. Vi åt gott, drack, pratade, skrattade, badade i gelé och letade godis i trädgården! Ja barnen badade iaf och det höll dom sysselsatta ett bra tag tills det spårade ur och dom började kasta gelén på varandra 😂 Vi åt god påskmat och jag märker att jag inte vräker i mig. Jag tog två portioner och jag åt det jag ville men jag känner ändå efter när jag blir mätt och stoppar då. Det är något positivt från Viktväktarna iaf. Jag drack inte en massa läsk, ett glas bara och sedan vatten. Jag åt inte massa godis men jag åt brownies 😄 

Men jag vaknar inte upp med en enorm mättnadskänsla som man annars vaknar med för man har tryckt i sig en massa skit 👍 


Ja det blev en lyckad kväll. Jag och syrran satt och spelade Harry Potter TP och jag är nu taggad för att se alla filmerna. Synd bara att vädret är så fint 😅 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0