Är det fullmåne ikväll?

Ja man kan ju undra för alla barnen har varit helt bananas ikväll. Clara har varit lite gnällig och jag trodde hon ville sova men ikke. Fick sitta med vid bordet och det gick inte heller så då fick det bli välling och sen slockan hon i sängen. 

Minnah lekte hos en kompis innan idag och sen dess har hon varit snutig och trotsig. Lugn nu efter lite snack med henne. Vet inte varför hon blir så ibland och jag blir bara så ledsen för att vi ska bråka hela tiden 😩 Sen börjar Kevin! Stackarn skriker som om han har brutit varje ben i benen och är bara helt otröstlig. Dumma växtvärk och nu har jag äntligen lugnat honom. Han ligger i sängen med vetekudde på benen och försöker somna. Han råkade ju vila lite innan idag 😕 
Man brukar ju säga att om man sover dåligt eller man har en extremt dålig dag så är det fullmåne på gång men jag vet inte. Men som tur är så är alla Goa och glada nu igen 💖 

Lilla krigare som har så ont i benen 🙁 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0