April April

Ja då är vi inne i en ny månad! En månad där vår minsta blir hela sex månader! 😳 

Den dagen ska såklart firas med fotografering och det ser jag väldigt mycket framemot! 

Vad har vi gjort dom senaste dagarna då? Inte så mycket, dagarna bara rullar iväg i ett rasande tempo och det har varit lite varmt vissa dagar och det gör ju att man längtar till sommaren mer och mer. 

Nu till sommaren så kommer ju jag vara hemma med alla tre barnen i nio(!) veckor! Så jag sitter faktiskt och tittar lite på vad vi kan hitta på med. Än så länge så har jag kommit på detta: 

• Säsongskort på Skånes djurpark 
• Säsongskort på Utebadet , Minnah ska gå simskola i tre veckor 👍 
• Se Sommarlov i Malmö någon gång 
• Åka till Tropikaret i Helsingborg någon gång 
• Åka till Skrylle  
• Gå på Bio i Sjöbo 

Ja vi kan nog hålla oss sysselsatta. Sen ska trädgården får lite kärlek. Gräsmattan måste räfsas och gödas. Barnens studsmatta ska byggas ihop och någon ny gunga hade inte varit fel. 

Men vi säger hej då till Mars och välkommen April 💖 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0