Väldigt slapp dag

Idag har jag inte gjort mycket. Lämnade barnen i morse och sen vänta jag hemma tills klockan blev tio så jag kunde åka till Dollarstore och handla lite rengöringsmedel. Hittade även gardiner till bebisrummet. Kanske får upp dom i helgen för jag orkade verkligen inte idag.
Handlade liten på Coop också, det ligger precis bredvid så kag passade på. Men det var inte så "skönt", magen spände mest hela tiden så jag fick stanna upp ibland men inget som gör jätteont :/

Nu är jag och barnen hos mamma och pappa för att ha en väldigt lugn fredag. Martin är ute med jobb så jag orkar inte vara hemma själv med barnen så jag flyr hit 😄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0