Om 10 år

Ja om 10 år har man fyllt 40 år och har varit gift med Martin i tio år! Barnen är 15,13 och 10 år. Snacka om att det kommer vara livat här hemma med tonåringar.
 
¤ Jag hoppas att jag följt min dröm och jobbar som sjuksköterska på BB eller Neo. Eller så har jag hittat ett annat område att jobba på.
 
¤ Jag hoppas också att jag och Martin kommer i väg på en resa på tu man hand och firar vår 10:e bröllopsdag. Att åka till New York hade varit så häftigt och något som jag längtar efter.
 
 
Tänk att få gå i Central park och äta en glass och kolla på alla olika sorters människor! Jag hoppas att vi kan ta modet till oss att åka iväg själva, utan barn. Vi är så dåliga på det. Men man behöver det, speciellt om tio år! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0