Godmorgon!

I går efter Skånes Djurpark så var man ganska mör i kroppen. Lillan sparkade och rörde sig jättemycket och nu när det inte finns så mycket plats så känns det kan jag säga. Efter att barnen lagt sig så tittade jag på en serie jag fastnat för. Efter Suits så fanns där inga fler säsonger så letade jag efter en ny serie att titta på. Jag fastnade för Vampire Diaries. Stort plus är att det fanns många säsonger på Viaplay så jag har att göra ett bra tag :) Har kommit halvvägs på säsong 1 och jag kan väl säga att jag fastnat för den. Det finns lite mörker, ondska, hat, kärlek, romantik, svåra val och mycket mer i serien så det är lätt att fastna.
 
Bild från Google. Jag försöker verkligen låta bli att googla för mycket om serien så jag inte vet något i förväg, men det är svårt :) Så det är det jag gör om dagarna, fast i dag får jag nog tvätt och dammsuga också :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0